Távsegítség

Bemutató kérése

Elérhetőség

+36 94 900 025 | H-P 08:00-17:00 | E-maile-mail | Képernyő megosztása, távsegítséghez program letöltése.Távsegítség

Számlázó Program és Házipénztár Program frissítése

A Számlázó Program és Házipénztár Program frissítése a beépített verzióellenőrző és letöltő program segítségével (7.3-as verziótól felfelé) bárki által könnyen, biztonságosan és gyorsan elvégezhető. Az futó Számlázó Program és Házipénztár Program fejlécében mindig látható a verziószám.

Frissítés

A Számlázó Program és Házipénztár Program frissítése a beépített verzió ellenőrző és letöltő program segítségével bárki által könnyen, biztonságosan és gyorsan elvégezhető. A frissítéshez működő Internet kapcsolatra van szükség.

1.) Lépjen be a Számlázó Program és Házipénztár Programba.
2.) Válassza ki a Fájl/ Új verzió ellenőrzése és letöltése menüpontot.
3.) A letöltés és frissítés automatikusan meg fog történni, majd az új szoftver azonnal elindul.

Hiba esetén: ha a telepítés "Az aktuális könyvtárban nem található Számlázó..." hibaüzenettel megszakad, akkor ellenőrizze a szoftver indítóikonjának "Indítás helye:" tulajdonságát (jobb egérgomb), vagy indítsa a szoftvert a Windows Start / Programok / ProgramTECH / Számlázó Program menüpontból.

A program minden induláskor ellenőrzi (ez ki- illetve bekapcsolható a Fájl / Beállítások / egyebek fülön) az a www.programtech.hu tárhelyen, hogy van e újabb verzió. Ha van, akkor kérdést tesz fel a felhasználónak, hogy a felhasználó szeretné letölteni az új verziót vagy sem. Ha a válasz igen, akkor a letöltés és a telepítés automatikusan megtörténik.

Abban az esetben, ha minden fenti beállítást elvégzett és ellenőrzött, de a frissítés mégsem működik, akkor telepítse újra a Számlázó Program és Házipénztár Programot a lentiek szerint.

Újratelepítés

Ha a szoftver régebbi változatát használná és az nem tartalmaz beépített frissítést vagy nem működik megfelelően, akkor a Számlázó Program és Házipénztár Program telepítőjét kell futtatni.

1.) Lépjen be a Számlázó Program és Házipénztár Programba.
2.) Válassza ki a Fájl / Adatbázis mentése, valamint a Fájl / NAV Online számla.... / Beállítások mentése menüpontokat és végezze el az adatok mentését (csak elővigyázatosságból, elvileg nem lesz rájuk most szükség).
3.) Lépjen ki a Számlázó Program és Házipénztár Programból.
4.) Kattintson jobb egérgombbal a program indító ikonjára és ellenőrizze a tulajdonság menüben, vagy nyissa meg a program Súgó/Névjegy menüjét és olvassa ki az "Adatállomány elérési útvonala..." mezőben, hogy melyik könyvtárban van újra beüzemelendő programja telepítve. A következő pontban ezt kell beállítani célnak, de a fájl neve nélkül.
5.) Töltse le és futtassa a telepítő programot: szamlazo_program_telepito.exe
6.) Kövesse a telepítő utasításait, de a célkönyvtár kiválasztásánál a 4-es pontban ellenőrzött útvonalat kell megadnia!
7.) Indítsa el a Számlázó Program és Házipénztár Programot a szokott módon és ellenőrizze.


Az oldal sütiket használ, az oldal böngészésével Ön elfogadja ezt.RendbenRészletek

Termékek


Szolgáltatások


Kapcsolat


Megrendelés