Ügyfeleinket folyamatosan tájékoztatjuk a számítógépes számlázással kapcsolatos eseményekről, illetve a ProgramTECH Számlázó Program és Házipénztár programmal kapcsolatos fejlesztésekről.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal a napokban ügyfélkapun keresztül számos ügyfelünk részére küldött üzenetet melyben jelzi, hogy az ügyfél nem győződött meg az adatszolgáltatás feldolgozásának a sikerességéről. A teljes levél ide kattintva olvasható.
A NAV levele NEM arról szól, hogy nem történt adatszolgáltatás vagy, hogy az adatszolgáltatás hibás lenne. Az adatszolgáltatás megtörtént, viszont az adatszolgáltatás ellenőrzése már nem történt meg.
A Számlázó Program és Házipénztár Programunk és a ProgramTECH MOST Számlázó Program Modul is azonosan kezeli ebből a szempontból az adatszolgáltatásra kötelezett számlákat.
Minden alkalommal a Bizonylat műveletek menüpont nyitásakor a program ellenőrzi, hogy van e nem DONE (sikeres) státuszú számla. Ha van, akkor egy üzenet dobozban jelzi, hogy hány darab és egy konkrét számlasorszámot is megjelöl példának, hogy az ellenőrzést és javítást ezzel elősegítse.
A javítás során szükséges a NAV online számla rendszerébe is belépni, az ott látható számlákat összevetni a számlázó program oldali adatokkal és szükség szerint technikai érvénytelenítéssel a bizonylatokat újra beküldeni.