oldaltérkép
+36 94 900 025 | English | Deutsch | e-mail | Távsegítség
RSS RSS: számlázás, házipénztár, iktatás, adatmentés

Hírek
Új lehetőség biztonsági mentés készítésére felhőbe az adatvesztés elkerülése érdekében.

2019-06-13
E-számla aláíró és hitelesítő szerver cseréjével kapcsolatos frissítés.

2019-05-18
Windows7 beállítása NAV Online Számla Rendszer működéséhez

2019-05-07
NAV mennyiségi egység beállítása

2019-04-30
Összes hír és feliratkozás
Gyakori kérdések
Számlázó Program és Házipénztár Program frissítése
Összes gyakori kérdés
Letöltés
Számlázó Program és Házipénztár Program
Ingyenes kintlévőség figyelő modul a fenti számlázóhoz
MOST Ügyvitel
Megrendelés
Adja fel rendelését weboldalunkon keresztül!
Névjegy
Ügyfélszolgálat elérhetősége

A fenti kód ügyfélszolgálatunk elérhetőségét tartalmazza.

Csoportos számlázás

Csoportos számlázásra több megoldást is tudunk javasolni!

A csoportos számlázási feladatok ellátására két szoftverrel is rendelkezünk. A lenti leírás a ProgramTECH Számlázó Program és Házipénztár Program csoportos számlázás funkcióját mutatja be. Ugyanakkor rendelkezünk egy modernebb, robosztusabb felépítésű szoftverrel is, melynek weboldala itt érhető el: Csoportos Számlázás Modul

Nyomtatóbarát változat

Lépésről lépésre...

1. Általános információk

Ez a leírás bemutatja a ProgramTECH Számlázó Program és Házipénztár Program használatát csoportos számlázási feladatok ellátására vonatkozóan. Csoportos számlázás alatt azt értjük, hogy előre meghatározott ügyfelek köre részére előre meghatározott tartalommal készítünk számlákat az aktuális dátum paraméterekkel. Az ilyen típusú számlázásra példa: havi rendszeres előfizetési díjak, ismétlődő számlázási feladatok.

További dokumentációk:
Felhasználói útmutató: www.programtech.hu/SZAMLAZO/OlvassEl.pdf
Gyakori kérdések: www.programtech.hu/index.php?menu=szamlazo_gyik

Ez a leírás feltételezi, hogy Ön ismeri a ProgramTECH Számlázó Program és Házipénztár Program alapvető használatát. Ha ez nem így van, kérjük feltétlenül olvassa el ezt a leírást: Útmutató az első számla elkészítéséhez.

A csoportos számlázással kapcsolatos funkciók a számlázó program 3-as csomagjában, a 7.5.9-es és ennél magasabb változatokban érhető el. Minden a csoportos számlázással kapcsolatos tevékenység a Csoportos számlázás főmenüpont alatt található. Ha Önnek nincs ilyen menüpontja, akkor régi szoftvere van. Az 1-es és 2-es csomagban is megtalálható a menüpont, de a csoportos számlázási funkció csak demo módban működik: egy, maximum 10 ügyfélből álló csoport hozható létre. A csoportos számlázás 3 fő tevékenységre bontható: ügyfelek kijelölése, számlázandó tételek megadása és számlák nyomtatása. A legördülő menüpontok egyben a csoportos számlák elkészítésének lépései is.

A csoportos számlázással kapcsolatos funkciók mind egy menüpont alatt vannak.
A csoportos számlázással kapcsolatos funkciók mind egy menüpont alatt vannak.

2. Csoportok kezelése

A Csoportok kezelése menüpont segítségével csoportokba szervezhetőek azon ügyfelek, akik részére azonos időpontban, azonos tartalmú számlát kell kiállítani. Ilyen lehetnek például az internetre előfizetők, havi szerviz általány díjat fizetők vagy éves tagdíj befizetők (stb). Csoportba csak azon ügyfelek szervezhetők, amelyek a Törzsadatok / Ügyfelek menüpontban már léteznek. Új csoport létrehozása a csoport kiválasztó mellett található zöld gombra kattintva csoportnév megadással, majd az ügyfél listából történő ügyfél kiválasztással lehetséges.

A felhasználói csoportok áttekinthetőek és könnyen feltölthetőek.
A felhasználói csoportok áttekinthetőek és könnyen feltölthetőek.

3. Számlázási feladatok

Csoportos számlázás esetén a számlán jellemzőan azonos tételek szerepelnek, valamint a számla egyéb paraméterei (bizonylatzáró szöveg, kelt, fizetési határidő, pénznem) is azonosak. A program számlázási feladaton az adott csoportra elvégezhető, közös számlázási adatok felvitelét érti, melyhez egy jellemző elnevezést is bekér. Ilyen számlázási feladat lehet például az újságelőfizetés és az esetleges ahhoz tartozó postaköltség (lenti képen ez látható).

A nyomtatandó számlák közös alapadatai egy ablakban beállíthatóak.
A nyomtatandó számlák közös alapadatai egy ablakban beállíthatóak.

4. Számlák nyomtatása

A legutolsó lépés a nyomtatási lista elkészítése és a tényleges nyomtatás elindítása. Nyomtatási listára ügyfélcsoport és számlázási feladat kiválasztásával, majd a zöld gombra kattintással küldhetünk kiállítandó csoportos számlát. A Számlák nyomtatása menüpont alatt megtekinthető ügyfélnév, számlázási csoport és számlázási feladat bontásban az esetleg korábban létrehozott, de még nem kinyomtatott számla is. A számlák nyomtathatóak egyesével és természetesen tömegesen is. Igény esetén a nyomtatás megszakítható, törölhető a teljes nyomtatási lista, illetve annak csak egy-egy eleme is. A lista szűrhető, azaz például lehetséges csak az adott településre címzett számlákat nyomtatni, így postázásnál azokat már nem kell szétválogatni.

A tényleges nyomtatási feladatok áttekintése és nyomtatás.
A tényleges nyomtatási feladatok áttekintése és nyomtatás.

5. Fokozott figyelem!

Csoportos számlázás során (mivel egyszerre sok számla készül) fokozottan kell figyelni:

Nyomtatóbarát változat

© ProgramTECH Kft.

Megosztás:


Termékek


Szolgáltatások


Kapcsolat


Megrendelés



§ Jogi nyilatkozat (ÁSZF)
ProgramTECH Kft. | H9700 Szombathely, Százhold utca 20. | +36 94 900-025