oldaltérkép
+36 94 900 025 | English | Deutsch | e-mail | Távsegítség
RSS RSS: számlázás, házipénztár, iktatás, adatmentés

Hírek
E-számla aláíró és hitelesítő szerver cseréjével kapcsolatos frissítés.

2019-05-18
Windows7 beállítása NAV Online Számla Rendszer működéséhez

2019-05-07
NAV mennyiségi egység beállítása

2019-04-30
NAV Online Számla 2019 - szükséges a számlázó szoftverek frissítése!

2019-04-26
Összes hír és feliratkozás
Gyakori kérdések
Számlázó Program és Házipénztár Program frissítése
Összes gyakori kérdés
Letöltés
Számlázó Program és Házipénztár Program
Ingyenes kintlévőség figyelő modul a fenti számlázóhoz
MOST Ügyvitel
Megrendelés
Adja fel rendelését weboldalunkon keresztül!
Névjegy
Ügyfélszolgálat elérhetősége

A fenti kód ügyfélszolgálatunk elérhetőségét tartalmazza.

Ügyfeleinket folyamatosan tájékoztatjuk a számítógépes számlázással kapcsolatos eseményekről, illetve a ProgramTECH Számlázó Program és Házipénztár programmal kapcsolatos fejlesztésekről.

Újdonságok: árkategóriák, minimum készlet, gyártás modul...

Újabb funkciókkal és egy modullal bővült ProgramTECH MOST ügyviteli rendszerünk:

1- árkategóriák megadása
2- minimum készlet kezelése
3- folyamatos teljesítésű számlák készítése
4- azonnali ügyfél kapcsolat
5- bizonylat kiállítása vonalkóddal
6- nyitókészlet felrögzítése vonalkóddal
7- gyártás modul

Részletesen:

1-Árkategóriák megadása:
Korábbi verziókban a tételekhez csak és kizárólag egy eladási ár volt megadható egy pénznemben. Mostantól korlátlan számú árkategória hozható létre (kisker, nagyker és így tovább). Az árkategóriák pénzneme is megadható, így biztosított, hogy egy tétel rendelkezhessen HUF-os és EUR-os árral is, az árak között pedig nem az árfolyam a kapcsolat. Ezek az árkategóriák és árak a Törzsadatok / Árkategóriák menüpont alatt állíthatóak be. Az ügyfelek alapértelmezett árkategóriája az ügyfél adatlap Pénzügy fülén lehetséges.

2-Minimum készlet kezelése:
A Raktár Modul-hoz ezentúl beállítható minimum készlet is tételenként. A készlet minimum alatti tételek listázhatóak a Raktár / Készlet adatok menüpontban.

3- Folyamatos teljesítésű számlák készítése
Folyamatos teljesítésű számlák esetében a számla Fizetési határideje és Teljesítés dátuma azonos. Azon ügyfeleit akik folyamatos szolgáltatást vesznek igénybe, az ügyfél adatlap Egyéb fülön bejelölhető folyamatos számlázása. Így számla készítésekor a dátum mezők gyakorlatilag automatikusan beállnak.

4- Azonnali ügyfél kapcsolat
Gyakori eset, hogy adott ügyféllel dolgozva a szoftverben, hirtelen szükséges az ügyfél gyors elérése. Mostantól az ügyfél adatlapon az elérhetőségek mellett található címkékkel a kapcsolatfelvétel azonnal kezdeményezhető emailben, skypeon vagy akár telefonon is.

5- Bizonylat kiállítása vonalkóddal
Kereskedő ügyfeleink részére hasznos ez a kiegészítés. Számla, szállítólevél készíthető gyakorlatilag a billentyűzet érintése nélkül vonalkódolvasó segítségével. Ehhez természetesen a vonalkód használatát be kell kapcsolni a Fájl / Beállítások / Tételkezelés menüpont alatt, valamint a tételekhez be kell írni (olvasni) a vonalkódokat.

6- Nyitókészlet felrögzítése vonalkóddal
Hasonlóan az 5-ös ponthoz, a Raktár modulban a nyitó készlet felrögzíthető. A tételtörzs beimportálása után csak a vonalkódokat és mennyiségeket kell megadni.

7- Gyártás Modul
Igazi kisvállalati modul, rendelések teljesítése gyártással, beépülő szükséges alapanyagok kiszámítása, készre jelentés és kiszállítás. További információ itt:
http://most.programtech.hu/gyartas_modul

FONTOS: Az átállás a ProgramTECH Számlázó Program és Házipénztár Programról a lényegesen többet tudó ProgramTECH MOST rendszerre ingyenes, további információ itt:
http://most.programtech.hu/utmutato-elso-szamla-keszitesehez-valtas

Kelt: 2013-09-25

Megosztás:


Termékek


Szolgáltatások


Kapcsolat


Megrendelés



§ Jogi nyilatkozat (ÁSZF)
ProgramTECH Kft. | H9700 Szombathely, Százhold utca 20. | +36 94 900-025