![]() 2022-03-01 |
![]() 2021-07-14 |
![]() 2021-03-26 |
![]() 2021-02-08 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
A fenti kód ügyfélszolgálatunk elérhetőségét tartalmazza.
1. Tájékozódjon:
-https://onlineszamla.nav.gov.hu/kerdesek_es_valaszok
2. Regisztráljon a NAV Online rendszerében
-https://onlineszamla.nav.gov.hu/regisztracio/start
3. Frissítse számlázó szoftvereit az aktuális verzióra
A számlázó programok frissítése a Fájl / Új verzió... / Frissítés funkcióval érhető el. A működéshez Windows 8 vagy Windows 10 rendszerre van szükség.
4. Irja be az azonosító kódokat
A NAV regisztrációs felületen beszerzett technikai felhasználó nevet, jelszót, XML aláírókulcsot és XML cserekulcsot írja be a számlázó szoftverbe. Bővebben:
-beállítás a ProgramTECH MOST-ban
-beállítás a ProgramTECH Számlázó Program és Házipénztár Programban
5. Működés
-a ProgramTECH MOST leírása
-a Programtech Számlázó Programhoz a Súgó/Olvass el 6.3 alfejezete leírása
6. Jellemző hibák és kezelésük a Programech Számlázó Program és Házipéntár program esetében
-http://programtech.hu/?menu=szamlazo_program_nav_online_szamla_hibajavitas
FONTOS: A fenti beállítások és a működés tényleges ellenőrzése érdekében számlakiállítás után feltétlenül lépjen be a NAV Online Számla rendszerébe és győződjön meg róla, hogy a számlák valóban feltöltésre kerültek és nincs semmilyen hibaüzenet!
Amennyiben a NAV rendszerébe nem tud belépni vagy nem tudja ott mit hol talál, akkor a NAV Infovonala 1819, külföldről: +36-1-250-9500 számon hívható.
![]() | Biztonsági mentés készítése felhőbeSzámlázó program és Házipénztár Program és a MOST ügyviteli szoftver adatainak automata és felügyelt biztonsági mentése felhőbe. | ![]() |