Kérjen ingyenes szoftverbemutatót és kapjon választ kérdéseire azonnal.



  

Távsegítség

Bemutató kérése

Elérhetőség

+36 94 900 025 | H-P 08:00-17:00 | E-maile-mail | Képernyő megosztása, távsegítséghez program letöltése.Távsegítség

Általános Szerződési Feltételek

2017.09.27-től 2018.12.31-ig

Ez a jogi nyilatkozat a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, a 2001. évi CVIII. törvény, valamint a Ptk. alapján készült és 2017.09.26-tól érvényes.

I. Tájékoztatás a gazdálkodó szervezet (a továbbiakban Szolgáltató) adatairól

Cégadatok:
Név:PROGRAMTECH Informatikai, Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
A cég rövidített elnevezése:ProgramTECH Kft.
Székhely:H-9700 Szombathely, Százhold utca 20.
Képviseli:Schmidt Attila
Bank (pézforgalmi jelzőszám):OTP 11747006-20198493-00000000
IBAN:HU63 11747006 2019 8493 0000 0000
SWIFT:OTPVHUHB
Adószám:14319813-2-18
Közösségi adószáma:HU14319813
Cégjegyzék szám:Cg.18-09-107949
Nyilvántartó szerv:Vas Megyei Bíróság, mint Cégbíróság
9700 Szombathely, Petőfi S. u. 1/A.
Statisztikai számjele:14319813-6201-113-18
E-mail cím:programtech@programtech.hu
Aadatkezelési nyilvántartási szám:NAIH-101779/2016

EUR számlaadatok
IBAN:BE75 9675 4596 3351
Bank kód (SWIFT/BIC):TRWIBEB1XXX
Cím:Wise Europe SA
Avenue Louise 54
Room S52
Brussels 1050
Belgium

II. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

A szerződés tárgya a www.programtech.hu-n, a most.programtech.hu, valamint a callcenter.programtech.hu weboldalakon bemutatott szoftverek és szolgáltatások időben, a szoftverek letöltésekor olvasható licencszerződésben, a megrendelésében, valamint ezen Általános Szerződési Feltételekben (ÁSZF) meghatározottak szerint korlátozott használati joga és igénybe vétele, valamint a használati jog és a szolgáltatások nyújtása és igénybevétele céljából a Szolgáltató és a megrendelést feladó vállakozás, a továbbiakban Felhasználó közötti jogviszonyra vonatkozik. .

A szolgáltatások és szoftverek, azok eltérő funkcionalitású csomagjai, illetve moduljai leírása, a működéshez szükséges számítógépes környezet feltételei megtalálhatók a szoftverek Súgó menüjében, a honlapokon szoftver csomagra illetve modulra, valamint szolgáltatásra bontva. A Súgóban és a weboldalon szereplő képek és a program megjelenése a különböző Windows verziók és beállítások miatt eltérhetnek. A technikai feltételek megléte esetén a szoftverek telepítése és használata a Súgó és egyéb weboldali támogató anyagok segítségül hívásával alapszintű számítógép felhasználói ismeretekkel rendelkezők számára elvégezhető.

Az árak nettó értékben vannak feltüntetve és magyar forintban értendők. A Megrendelés oldalak űrlapján és a rendelés visszaigazolásban nettó és bruttó értéken is megadjuk az árakat. A szoftver díj 1 éves használati időtartamot takar és az utolsó, egyetlen elérhető verzióra vonatkozik.

III. Szállítási, fizetési feltételek

Szállítási és csomagolási költség nincs. A szoftverek vásárlással élesíthető bemutató verziói a weboldalakról bárki számára kötelezettség mentesen letölthetőek és telepíthetőek, a szolgáltatások technikai feltételeként megadott infrastuktúra melett igénybe vehetők.

A fizetési mód banki előreutalás és a weboldalon tett megrendelés visszaigazolása alapján történik. A banki utalás megérkezését követően maximum 4 órán belül, a gyakorlatban azonnal emailen elküldjük a szoftverek élesítéséhez, a szolgáltatások igénybevételének megkezdéséhez szükséges információt. A vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki, melyet email csatolmány formájában küldünk ki a megrendelésben megadott számlázási adatokkal és email címre. A Szolgáltató által kibocsátott elektronikus számla befogadásáról külön cikkben tájékoztatunk.

IV. A szerződés

A szerződéskötés nyelve a magyar. A szerződés elektronikus, nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, a Szolgáltató adatbázisában, mint megrendelés kerül iktatásra és későbbiekben papír alapon nem elérhető.

A szerződés létrejön, amint a weboldalakon bemutatott ajánlat a megrendelés beküldésével Felhasználó részéről elfogadásra kerül.

A szerződés a megrendelt szoftvercsomag vagy modul, szolgáltatás tájékoztatójában, megrendelőjén és a visszaigazolóban megadott időszakra vagy megadott mennyiség felhasználása erejéig, azaz határozott időre szól. A szeződés megszűnését megelőzően emlékeztetünk a szerződés megújítására.

Az elektronikus szerződéskötés lépései: a kötelezettség mentesen bárki által letölthető és tetszőleges ideig próbálható bemutató szoftver kipróbálását követően a weboldalak Megrendelés menüjén történő megrendelés feladásával kezdeményezett szerződéses folyamat az emailes visszaigazoló alapján tett ellenérték befizetésével lesz véglegesítetté.

A megrendelést feladó személy megrendelésével nyilatkozik arról, hogy

  • az adott vállalkozást jogosan képviseli,
  • a megadott adószámú vállalkozás érvényes adóalanyiságú,
  • az űrlapon megadott adatok helyesek,
  • a vásárlásról befogad elektronikus számlát,
  • a kapcsolódó Adatvédelmi tájékoztatót és jelen ÁSZF-et elfogadja,
  • arról, hogy az V. fejezet értelmében megértette, hogy az elállás joga az ellenérték kifizetése előtt gyakorolható, és az ellenérték megküldésével elállási jogáról lemond
  • a Számla elektronikus bélyegzővel és időbélyeggel való ellátására és opcionálisan Kézbesítő és adminisztrációs rendszer igénybevételére irányuló szolgáltatás megrendelése esetén a szolgáltatás igénybevétele az azonos című szerződésmelléklet aláírásával kezdhető meg

Az adatbeviteli hibák kijavításának lehetőségei: hibás rendelés javítása új rendelés feladásával javasolt, mert a rendelés visszaigazolóban megadott linken az adószám és a rendelt termék nem módosítható. A rendelés egyéb adatai módosítása a visszaigazoló emailben megadott linken keresztül lehetséges megrendelés pénzügyi teljesítését megelőzően. A rendelés pénzügyi teljesítése után, a számla újra kiállítását (pl. székhelycím) maga után vonó adatbeviteli hibák javítására az aktuális árlista alapján megállapított külön adminisztrációs díjon, a lehet igényelni.

Ajánlati kötöttség időtartama: a feladott rendelések és az abban vállalt árak 30 napig érvényesek.

V. Az elállás joga

A fogyasztó a feladott rendelésétől tájékoztatásunk nélkül elállhat addig, amíg pénzügyi teljesítést nem kezdeményez. A megrendelő nem gyakorolhatja elállási jogát amint

  1. a megrendelt szoftvert kifizette, mivel a szoftver használatához szükséges kód a szoftver kifizetésével automatikusan és visszavonhatatlanul generálásra és emailen kiküldésre kerül és a felhasználás lehetőségét ezek után nem tudjuk kizárni és visszavonni sem. A teljes értékű, az összes funkció kipróbálását biztosító demo korlátlan tesztelésére azért biztosítunk lehetőséget, hogy a vásárlás előtt a termék 100%-ban megismerhető legyen.
  2. a szolgáltatást kifizette, mivel a tárhely, fiók, illetve számla elektronikus aláírással és időbélyeggel való ellátáshoz szükséges környezet kialakítása a befizetés észlelésekor megkezdődik, azaz a szolgáltatás nyújtása megkezdettnek minősül.

VI. A licenszről

A licensszel járó jogosultságok

A licenszszerződés a program csomagnak vagy modulnak megfelelően egy-, vagy több munkaállomáson, egy adatbázissal történő használatán(1) kívül ingyenes frissítéssel elérhető verziókövetésre(2), valamint a licenszált szoftverre vonatkozó e-mailen, telefonon, illetve távsegítséggel elérhető terméktámogatása ingyenes igénybe vételére(3) jogosít. A hatékony, gyors kiszolgálást és szoftvereink elérhető áron tartását támogatja, ha ügyfélszolgálatunkat kizárólag olyan kérdésekkel keresi fel, melyekre a weboldali támogatásban és a Súgóban sem kapott választ.

A licensz átruházása harmadik félre

A fogyasztó által megrendelt és kifizetett szoftver licensz semmilyen módon nem átruházható, harmadik félnek nem adható át. A fogyasztó azonosítása az adószám első 8 karaktere alapján történik (külföldi ügyfelek esetében a teljes közösségi adószám). Minden további adószámú felhasználáshoz egy további licensz szükséges.

A licensz hosszabbítása

A licensz kifutásáról lejárat előtt 30 nappal minden indításkor a szoftver üzenetet küld és emailen is tájékoztatjuk. A szoftver modulok hosszabbítási díja az eredeti ár 50%-a. Kedvezményes árral frissíteni a lejárat után maximum 30 napon belül lehet, így a frissítésre a kedvezményes áron 60 nap áll rendelkezésre. A hosszabbítási díjról az a ProgramTECH MOST Modulok aloldalán, illetve a Programtech Számlázó Program esetén a Megrendelés hosszabbításra menüpont alatt tájékozódhat. A 30 napon túli licensz igénylés már nem minősül hosszabbításnak, teljes árú licenszmegújítás történhet. Az adatbázis folyamatossága mindkét esetben biztosított.

Abban az esetben, ha a felhasználó több modullal, vagy magasabb csomaggal rendelkezik és nem kívánja mindegyik lejárt modulját, illetve magasabb csomagját meghosszabbítani, akkor a nem meghosszabbított modul vagy csomag funkciói nem lesznek elérhetők, a meghosszabbított modullal vagy csomaggal viszont tovább tud dolgozni.

A licensz kifutása

A licenszidő kifutásával a szoftver menüi inaktívvá válnak, a szoftvert nem lehet használni. A szoftverben képzett adatok licensz kifutás előtt exportálandók, - ide értve a NAV adatszolgáltatás menüben lekérhető .xml fájlt/fájlokat is -, ha azokkal licensz kifutást követően rendelkezni kíván.

VII. Kellékszavatosság, termékszavatosság, az értékesítés utáni szolgáltatások, felelősség

A szoftver - II. és V. pontban ismertetett - vásárlói döntést megelőző teljes körű megismerhetősége okán a hibás teljesítés, valamint a kellékszavatosság nem értelmezhető. A szolgáltató szavatolja azt, hogy a demo szoftvertermékben elérhető, illetve a Súgóban, valamint egyéb webes tájékoztatásban ismertetett csomagra/modulra vonatkozó tulajdonságokkal az rendelkezik. A jogszabályi megfeleltetést, a program újításait, programhibák javítását mindig a legutolsó verzióban tesszük elérhetővé, ezért erősen javasolt az utolsó verzió használata. A szoftver frissítése a beépített verzió-ellenőrző és letöltő program segítségével bárki által könnyen, biztonságosan és gyorsan elvégezhető. Ha van elérhető új verzió, akkor a program induláskor ezt a Súgóban leírtak szerint jelzi, vagy az indítható a Fájl / Új verzió ellenőrzése menüből.

Hiba és bejelentése

A programhiba vagy a szolgáltatások működésével kapcsolatos probléma bejelentése emailen, az észlelt hiba reprodukálhatóságát elősegítő pontos leírással tehető meg. A programhiba megállapítására a Szolgáltató jogosult, és a garancia (szavatosság) a Szolgáltató telephelyén érvényes. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy például a kijavított szoftve új verzió formájában frissítéssel lesz elérhető, valamint, ha kiszállást is maga után vonna a feltérképezés, az a Felhasználó kezdeményezte távoli asztal formájában történik. Ha a jelenség nem minősül programhibának és a Felhasználó ragaszkodik a további elemzéshez vagy a jelenség megoldásához, illetve annak megkísérléséhez, akkor az aktuális árlista alapján megállapított szoftverüzemeltetési díjat köteles kifizetni.

Felelősség és kártérítés

A Szolgáltató nem vállal felelősséget semmilyen közvetett vagy közvetlen kárért (például, de nem kizárólagosan felsorolva, így egyéb lehetőséget sem kizárva: adatvesztés (természetesen az adattárhely szolgáltatásra ez a korlátozás nem vonatkozik), üzleti haszon elmaradása, üzleti tevékenység félbeszakadása, egyéb anyagi veszteségek), mely a szoftver használatával, a szolgáltatások igénybevételével összefüggésbe hozhatók. A Szolgáltató nem garantálja, hogy a szoftver teljes egészében kielégíti a felhasználó igényeit, ezt az előzetes teszteléssel a felhasználó kell, hogy felmérje. A felhasználást bemutató tartalmak nem minősülnek személyes tanácsadásnak, ezért a Szolgáltató felelőssége a jelen szerződésben foglaltakra korlátozódik és ez alapján az esetleges kártérítés összege nem haladhatja meg a Felhasználó által vásárolt szoftvertermék(ek) használati jogának, a szolgáltatások ellenértékeként kifizetett összegét.

VIII. A weboldali tartalom, a feltételek módosítás

A weboldalon elhelyezett minden információ, szöveg és képi anyag a ProgramTECH Kft. tulajdona. A tartalmak másolása, sokszorosítása a tulajdonos írásos hozzájárulása nélkül tilos. A webhely tartalma, beleértve az ott megtalálható feltételeket és leírásokat, előzetes értesítés nélkül módosulhat. Az új feltételek a honlap első látogatásával, illetve a módosítás életbe lépésnek napjától leadott leadott megrendelésekre érvényes. A felhasználók által az oldalra és aldomainekre felvitt tartalmakkal vagy az oldalon és aldomaineken kívülre mutató linkeken elhelyezett tartalmakkal kapcsolatban követeléssel nem lehet élni.

X. Személyes adatok és adatvédelem

A Felhasználó felel a felhasználó neve, jelszava, és egyéb érzékeny információ titokban tartásáért. Minden tevékenységért, mely a bejelentkezéi adatokon keresztül (szoftverben, adattárhelyen, e-számla adminisztrációs rendszerben ) történik szintén a felhasználó tartozik felelősséggel. A fiókban végzett tevékenység vagy jogosultalan hozzáféérés nyomán Felhasználót vagy tetszőleges harmadik személyt ért esetleges kárért vagy veszteségért a Szolgáltató nem felel.

A Szolgáltató az adattárhely, az elektronikus hitelesítés és a kézbesítő-adminisztrációs rendszer szolgáltatás keretében adatfeldolgozóként jár el. A kötelezően előírt írásbeli szerződés jelen ÁSZF mellékleteként megküldésre kerül.

X. A fogyasztói kifogások érvényesítésének a helye

Adategyeztetést, programhiba bejelentését, egyéb ügyben történő megkeresést elsősorban az email címen várunk. Konkrét kérdésre ügyfélszolgálati időben jellemzően még aznap, legkésőbb 72 órán belül visszajelzünk.

Nyomtatható változat


Az oldal sütiket használ, az oldal böngészésével Ön elfogadja ezt.RendbenRészletek

Termékek


Szolgáltatások


Kapcsolat


Megrendelés