Oldaltérképoldaltérkép
+36 94 900 025 | H-P 08:00-17:00 | EnglishEnglish | E-maile-mail | Képernyő megosztása, távsegítséghez program letöltése.Távsegítség
RSS RSS: számlázás, házipénztár, iktatás, online számla

Hírek
Bejövő számlák automata lekérése NAV Online Számla rendszeréből

2022-03-01
Adatvédelmi Tájékoztató változása további tárhelyszolgáltató bevonása miatt

2021-07-14
8.1.8 verzió NAV Online 3.0-hoz illesztetéssel, visszamenőleges adatszolgáltatás határideje közeleg

2021-03-26
Frissülő szerződési feltételek és adatvédelemi dokumentumok

2021-02-08
Összes hír és feliratkozás
Gyakori kérdések
Számlázó Program és Házipénztár Program frissítése
Összes gyakori kérdés
Letöltés
Számlázó Program és Házipénztár Program
MOST Ügyvitel
Munkaórák, ingyenes munkaidő nyilvántartó program
Megrendelés
Adja fel rendelését weboldalunkon keresztül!
Névjegy
Ügyfélszolgálat elérhetősége

A fenti kód ügyfélszolgálatunk elérhetőségét tartalmazza.


Általános Szerződési Feltételek

Ez a jogi nyilatkozat a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, a 2001. évi CVIII. törvény, valamint a Ptk. alapján készült és 2021.02.06-tól visszavonásig érvényes. Lényegi változás az előző ÁSZF-hez képest a bizonyos szolgáltatások esetén fennálló adatfeldolgozásról tájékoztatás a IV. és a IX. pontokban, és szintén bizonyos szolgáltatások esetén értelmezhető rendelkezésre állás bennefoglalása a VII. pontban.

I. Tájékoztatás a gazdálkodó szervezet (a továbbiakban Szolgáltató) adatairól

Cégadatok:
Név:PROGRAMTECH Informatikai, Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
A cég rövidített elnevezése:ProgramTECH Kft.
Székhely:H-9700 Szombathely, Százhold utca 20.
Képviseli:Schmidt Attila
Bank (pézforgalmi jelzőszám):OTP 11747006-20198493-00000000
IBAN:HU63 11747006 2019 8493 0000 0000
SWIFT:OTPVHUHB
Adószám:14319813-2-18
Közösségi adószáma:HU14319813
Cégjegyzék szám:Cg.18-09-107949
Nyilvántartó szerv:Vas Megyei Bíróság, mint Cégbíróság
9700 Szombathely, Petőfi S. u. 1/A.
Statisztikai számjele:14319813-6201-113-18
E-mail cím:programtech@programtech.hu
Aadatkezelési nyilvántartási szám:NAIH-101779/2016

II. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

A szerződés tárgya a www.programtech.hu-n, a most.programtech.hu, valamint a callcenter.programtech.hu weboldalakon bemutatott szoftverek és szolgáltatások időben, a szoftverek letöltésekor olvasható licencszerződésben, a megrendelésében, valamint ezen Általános Szerződési Feltételekben (ÁSZF) meghatározottak szerint korlátozott használati joga és igénybe vétele, valamint a használati jog és a szolgáltatások nyújtása és igénybevétele céljából a Szolgáltató és a megrendelést feladó vállakozás, a továbbiakban Felhasználó közötti jogviszonyra vonatkozik.

A szolgáltatások és szoftverek illetve azok eltérő csomagjai, illetve moduljai tulajdonságai, a használathoz szükséges számítógépes környezet leírása megtalálhatók a szoftverek Súgó menüjében, a honlapokon szoftver csomagra illetve modulra, valamint szolgáltatásra bontva. A Súgóban és a weboldalon szereplő képek és a program megjelenése a különböző Windows verziók és beállítások miatt eltérhetnek. A szoftverek telepítése és használata a Súgó és egyéb weboldali támogató anyagok segítségül hívásával alapszintű számítógép felhasználói ismeretekkel rendelkezők számára elvégezhető.

Az árak nettó értékben vannak feltüntetve és magyar forintban értendők. A Megrendelés oldalak űrlapján és a rendelés visszaigazolásban nettó és bruttó értéken is megadjuk az árakat. A szoftver díj 1 éves használati időtartamot takar és az utolsó, egyetlen elérhető verzióra vonatkozik.

III. Szállítási, fizetési feltételek

Szállítási és csomagolási költség nincs. A technikai feltételeként megadott infrastuktúra melett a szoftverek bemutató verziói a weboldalakról bárki számára kötelezettség mentesen letölthetők, telepíthetők és kipróbálhatók. Vásárlást követően a bemutató üzemmódú szoftverek élesíthetők, a szolgáltatások igénybe vehetők.

A fizetési mód banki előreutalás és a weboldalon tett megrendelés visszaigazolása alapján történik. A banki utalás megérkezését követően maximum 4 órán belül, a gyakorlatban azonnal emailen elküldjük a szoftverek élesítéséhez, a szolgáltatások igénybevételének megkezdéséhez szükséges információt. A vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki, melyet a megrendelésben megadott számlázási adatokkal és email címre küldünk ki. Az elektronikus számla befogadásáról külön cikkben tájékoztatunk. Számla ismételt kiküldésére kizárólag a vásárlást követő 90 napon belüli emailes jelzést követően tudunk sort keríteni egy alkalommal, egyéb esetben újraigénylése díjköteles.

IV. A szerződés

A szerződéskötés nyelve a magyar. A szerződés elektronikus, nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, a Szolgáltató adatbázisában, mint megrendelés kerül iktatásra és későbbiekben papír alapon nem elérhető.

A szerződés létrejön, amint a weboldalakon bemutatott ajánlat a megrendelés beküldésével Felhasználó részéről elfogadásra kerül.

A szerződés a megrendelt szoftvercsomag vagy modul, szolgáltatás tájékoztatójában, megrendelőjén és a visszaigazolóban megadott időszakra vagy megadott mennyiség felhasználása erejéig, azaz határozott időre szól. A szeződés megszűnését megelőzően emlékeztetünk a szerződés megújítására.

Az elektronikus szerződéskötés lépései: a kötelezettség mentesen bárki által letölthető és tetszőleges ideig próbálható bemutató szoftver kipróbálását követően a weboldalak Megrendelés menüjén történő megrendelés feladásával kezdeményezett szerződéses folyamat az emailes visszaigazoló alapján tett ellenérték befizetésével lesz véglegesítetté.

A megrendelést feladó személy megrendelésével nyilatkozik arról, hogy

Az adatbeviteli hibák kijavításának lehetőségei:

Ajánlati kötöttség időtartama: a feladott rendelések és az abban vállalt árak 10 napig érvényesek.

V. Az elállás joga

A fogyasztó a feladott rendelésétől tájékoztatásunk nélkül elállhat addig, amíg pénzügyi teljesítést nem kezdeményez. A megrendelő nem gyakorolhatja elállási jogát amint

  1. a megrendelt szoftvert kifizette, mivel a szoftver használatához szükséges kód a szoftver kifizetésével automatikusan és visszavonhatatlanul generálásra és emailen kiküldésre kerül és a felhasználás lehetőségét ezek után nem tudjuk kizárni vagy visszavonni. Az összes (harmadik szolgáltatás, - pl. elektronikus hitelesítés - bekapcsolását nem igénylő) funkció kipróbálását biztosító demo tesztelésére azért biztosítunk lehetőséget, hogy vásárlás előtt a termék 100%-ban megismerhető legyen
  2. a szolgáltatást kifizette, mivel a tárhely, fiók, illetve számla elektronikus aláírással és időbélyeggel való ellátáshoz szükséges környezet kialakítása a befizetés észlelésekor megkezdődik, azaz a szolgáltatás nyújtása megkezdettnek minősül.

VI. A licenszről

A licensszel járó jogosultságok

A licenszszerződés a program csomagnak vagy modulnak megfelelően egy-, vagy több munkaállomáson, egy adatbázissal történő használatán(1) kívül ingyenes frissítéssel elérhető verziókövetésre(2), valamint a licenszált szoftverre vonatkozó e-mailen, telefonon, illetve távsegítséggel elérhető terméktámogatása ingyenes igénybe vételére(3) jogosít. A hatékony, gyors kiszolgálást és szoftvereink elérhető áron tartását támogatja, ha ügyfélszolgálatunkat kizárólag olyan kérdésekkel keresi fel, melyekre a weboldali támogatásban és a Súgóban sem kapott választ.

A licensz átruházása harmadik félre

A fogyasztó által megrendelt és kifizetett szoftver licensz semmilyen módon nem átruházható, harmadik félnek nem adható át. A fogyasztó azonosítása az adószám első 8 karaktere alapján történik (külföldi ügyfelek esetében a teljes közösségi adószám). Minden további adószámú felhasználáshoz egy további licensz szükséges.

A licensz hosszabbítása

A szoftverek Súgó / Névjegy menüje mutatja az érvényességi időszakot. A licensz kifutásáról lejárat előtt 30 nappal minden indításkor a szoftver üzenetet küld illetve emailen is tájékoztatjuk. Mindkét tájékoztatáson keresztül kezdeményezhető a hosszabbítás. Ezzel az eredeti licenszforduló dátuma további egy évvel hosszabbodik meg, függetlenül a befizetés konkrét dátumától. A hosszabbítási díj megegyezik az eredeti díjjal.

A licenszet megújítani közvetlenül a weboldali Megrendelés menü űrlapon keresztül is lehet, ekkor azonban a befizetés dátumától él az új licenszidőszak.

Az adatbázis folyamatossága a gyakorlatban akkor is megmarad, ha két licenszvásárlás között szüneteltetett a használat, azaz élesedéssel a program menüi ismételten aktívvá válnak.

Abban az esetben, ha a Felhasználó több modullal, vagy magasabb csomaggal rendelkezik és nem kívánja mindegyik lejárt modulját, illetve magasabb csomagját meghosszabbítani, akkor a nem meghosszabbított modul vagy csomag funkciói nem lesznek elérhetők, a meghosszabbított modullal vagy csomaggal viszont tovább tud dolgozni.

A licensz kifutása

A licenszidő kifutásával a szoftver menüi inaktívvá válnak, a szoftvert nem lehet használni. A szoftverben képzett adatok licensz kifutás előtt exportálandók, - ide értve a NAV adatszolgáltatás menüben lekérhető .xml fájlt/fájlokat is -, ha azokkal licensz kifutást követően rendelkezni kíván.

VII. Kellékszavatosság, termékszavatosság, rendelkezésre állás, az értékesítés utáni szolgáltatások, felelősség

A szoftver - II. és V. pontban ismertetett - vásárlói döntést megelőző teljes körű megismerhetősége okán a hibás teljesítés, valamint a kellékszavatosság csak korlátozottan értelmezhető. A szolgáltató szavatolja azt, hogy a demo szoftvertermékben elérhető, illetve a Súgóban, valamint egyéb webes tájékoztatásban ismertetett csomagra/modulra vonatkozó tulajdonságokkal rendelkezik. A jogszabályi megfeleltetést, a program újításait, programhibák javítását mindig a legutolsó verzióban tesszük elérhetővé, ezért erősen javasolt az utolsó verzió használata. A szoftver frissítése a beépített verzió-ellenőrző és letöltő program segítségével bárki által könnyen, biztonságosan és gyorsan elvégezhető. Ha van elérhető új verzió, akkor a program induláskor ezt a Súgóban leírtak szerint jelzi, vagy az indítható a Fájl / Új verzió ellenőrzése menüből.

Rendelkezésre állás

Szervereink használatát maga után vonó szolgáltatásaink, a ProgramTECH MOST modulokhoz választható Adattárhely szolgáltatás, illetve ProgramTECH szerverén keresztül történő email küldés, a ProgramTECH MOST E-számla Modul, a Biztonsági mentés felhőbe szolgáltatás elérhetőségét 98,6 %-os rendelkezésre állás mellett biztosítjuk, ami egy évben összesen legfeljebb 5 nap szolgáltatáskiesést jelenthet. Szolgáltató jogosult havonta legfeljebb 1 óra üzemszünet beiktatására a szükséges karbantartási munkálatok elvégzésére. Az így kiesett időtartam nem csökkenti a rendelkezésre állást.

Hiba és bejelentése

A programhiba vagy a szolgáltatások működésével kapcsolatos probléma bejelentése emailen, az észlelt hiba reprodukálhatóságát elősegítő pontos leírással tehető meg. A programhiba megállapítására a Szolgáltató jogosult, és a garancia (szavatosság) a Szolgáltató telephelyén érvényes. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy például a kijavított szoftver új verzió formájában frissítéssel lesz elérhető, valamint, ha kiszállást is maga után vonna a feltérképezés, az a Felhasználó kezdeményezte távoli asztal formájában történik. Ha a jelenség nem minősül programhibának és a Felhasználó ragaszkodik a további elemzéshez vagy a jelenség megoldásához, illetve annak megkísérléséhez, akkor az aktuális árlista alapján megállapított szoftverüzemeltetési díjat köteles kifizetni.

Felelősség és kártérítés

A Szolgáltató nem vállal felelősséget semmilyen közvetett vagy közvetlen kárért (például, de nem kizárólagosan felsorolva, így egyéb lehetőséget sem kizárva: adatvesztés (természetesen az Adattárhely szolgáltatásra ez a korlátozás nem vonatkozik), üzleti haszon elmaradása, üzleti tevékenység félbeszakadása, egyéb anyagi veszteségek), mely a szoftver használatával, a szolgáltatások igénybevételével összefüggésbe hozhatók. A Szolgáltató nem garantálja, hogy a szoftver teljes egészében kielégíti a Felhasználó igényeit, ezt az előzetes teszteléssel a Felhasználó kell, hogy felmérje. A felhasználást bemutató tartalmak nem minősülnek személyes tanácsadásnak, ezért a Szolgáltató felelőssége a jelen szerződésben foglaltakra korlátozódik és ez alapján az esetleges kártérítés összege nem haladhatja meg a Felhasználó által vásárolt szoftvertermék(ek) használati jogának, a szolgáltatások ellenértékeként kifizetett összegét.

VIII. A weboldali tartalom, a feltételek módosítás

A weboldalon elhelyezett minden információ, szöveg és képi anyag a ProgramTECH Kft. tulajdona. A tartalmak másolása, sokszorosítása a tulajdonos írásos hozzájárulása nélkül tilos. A webhely tartalma, beleértve az ott megtalálható feltételeket és leírásokat, előzetes értesítés nélkül módosulhat. Az új feltételek a honlap első látogatásával, illetve a módosítás életbe lépésnek napjától leadott megrendelésekre érvényes. A Felhasználók által az oldalra és aldomainekre felvitt tartalmakkal vagy az oldalon és aldomaineken kívülre mutató linkeken elhelyezett tartalmakkal kapcsolatban követeléssel nem lehet élni.

IX. Személyes adatok és adatvédelem

A Felhasználó felel a szoftverben, az adattárhelyen, az e-számla adminisztrációs rendszerben használt felhasználó név, jelszó, és egyéb érzékeny információ titokban tartásáért. Minden tevékenységért, mely a bejelentkezési adatokon keresztül történik szintén a Felhasználó tartozik felelősséggel. A végzett tevékenység kapcsán vagy jogosultalan hozzáféérés nyomán Felhasználót vagy tetszőleges harmadik személyt ért esetleges kárért vagy veszteségért a Szolgáltató nem felel.

A ProgramTECH MOST modulokhoz választható Adattárhely szolgáltatás, a ProgramTECH szerverén keresztül történő email küldés, a ProgramTECH MOST e-számla hitelesítő szolgáltatás, a Biztonsági mentés felhőbe szolgáltatás használata esetén a Szolgáltató adatfeldolgozónak minősül. Az Adatvédelmi tájékoztatóban elérhető Adatfeldolgozói megállapodás az ÁSZF mellékleteként a szerződés részét képezi.

X. A fogyasztói kifogások érvényesítésének a helye

Adategyeztetést, programhiba bejelentését, egyéb ügyben történő megkeresést elsősorban az email címen várunk. Konkrét kérdésre ügyfélszolgálati időben jellemzően még aznap, legkésőbb 72 órán belül visszajelzünk.


Elérhetőségek:



E-mail:


programtech@programtech.hu


Telefon:


+36 94 900 025


Az ügyfélszolgálat munkanapokon 08:00-12:00 és 13:00-17:00 között fogadja a beérkező hívásokat.

Nyomtatható változat


Termékek


Szolgáltatások


Kapcsolat


Megrendelés



§ Jogi nyilatkozatok
ProgramTECH Kft. | H9700 Szombathely, Százhold utca 20. | +36 94 900-025
Az oldal sütiket használ, az oldal böngészésével Ön elfogadja ezt.RendbenRészletek