oldaltérkép
+36 94 900 025 | English | Deutsch | e-mail | Távsegítség
RSS RSS: számlázás, házipénztár, iktatás, adatmentés

Hírek
E-számla készítése a lehető legegyszerűbben!

2017-09-13
Egyszerűsített munkaszerződés és foglalkoztatás bejelentő rendszer.

2017-07-28
Számla papíron vagy elektronikusan?

2017-06-29
Számla készítése webáruházból

2017-06-27
Összes hír és feliratkozás
Gyakori kérdések
Számlázó Program és Házipénztár Program frissítése
Összes gyakori kérdés
Letöltés
Számlázó Program és Házipénztár Program
Ingyenes kintlévőség figyelő modul a fenti számlázóhoz
MOST Ügyvitel
Megrendelés
Adja fel rendelését weboldalunkon keresztül!
Névjegy
Ügyfélszolgálat elérhetősége

A fenti kód ügyfélszolgálatunk elérhetőségét tartalmazza.

Ügyfeleinket folyamatosan tájékoztatjuk a számítógépes számlázással kapcsolatos eseményekről, illetve a ProgramTECH Számlázó Program és Házipénztár programmal kapcsolatos fejlesztésekről.

Dokumentumkezelő akció + 3 eredmény, ami miatt nem lehet nélkülözni a ProgramTECH MOST Dokumentumkezelőt.

Az Ön cégénél biztosan rengeteg irat keletkezik, elég ha körülnéz és látja az asztalon, a polcon, a fiókban, mappákban, mindenütt. Ez még rendben is van, de ha ezek között keresni kell, vagy már hely sincs...


A fenti állapoton segít dokumentumkezelő rendszerünk, amelyet most őszi 10 napos akciónk keretében 40.000 Ft helyett 25.000 Ft nettó áron kínálunk (2013.09.13-ig).


A ProgramTECH MOST dokumentumkezelő szoftver a következő problémákat oldja meg:

-a dokumentumok gyorsan megtalálhatók és tartalmuk azonnal megtekinthető.
-eloszt kollégák között, nem kell faxolni, több példányban fénymásolni.
-a dokumentumokhoz való hozzáférés személyekre bontva szabályozható.
-a megtekintések naplózottak, visszanézhető ki, mikor, mely dokumentumot hívta le.
-figyelmeztet lejáró határidőkre képernyőn, és akár emailben is.
-az anyagokat nem kell az irodában tárolni, azok lehetnek egy példányban egy karton dobozban bárhol.


ProgramTECH MOST Dokumentumkezelő szoftver alkalmas pár fős vállalkozások és nagyobb, akár több telephelyes vállalatok dokumentumkezelési feladatainak ellátására is! Stabil, a százezres dokumentumszám sem okoz problémát.


A dokumentumkezelés fontos segédeszköze a szkenner. A beérkező (szkennelendő) irat mennyiségéhez érdemes méretezni a szkenner kapacitását. Partnercégünk segítségével az egész országban ki tudjuk Önt szolgálni.


Az alábbi két típust javasoljuk:
-Napi 5-10 dokumentum iktatásához:
Canon CanoScan LiDE 210
22.000 Ft (bruttó)
http://www.unicopy.hu/canon_scannerek/scannerek/canon_canoscan_lide_210-p745/


-A fentinél több dokumentum iktatásához, vagy csak gyorsabb munkához:
Canon P-215
90.000 Ft (bruttó)
http://www.unicopy.hu/canon_dokumentumolvasok/dokumentumolvasok/canon_p-215-p881/


A szkennerekről technikai és szállítási információkért forduljon partnerünkhöz, az UniCopy Kft-hez a +36 30 9376 981 telefonszámon vagy az info@unicopy.hu email címen.


A három fő eredmény, ami miatt dokumentumkezelőt érdemes használni:

1-Nincs többé stressz, ha egy 2 éve (vagy három?) érkezett dokumentumot kell gyorsan előkeresni.
2-A dokumentumok bárhonnét bármikor, akár egy megbeszélés közepén, laptopról vagy mobiltelefonról is elérhetőek, így a döntést nem kell elodázni egy esetleges információ hiánya miatt.
3-A rengeteg megtakarított idő. A gördülékeny ügymenet ügyfelei részére is érezhető lesz.


További információk, videó a dokumentumkezelő szoftverről:

http://most.programtech.hu/dokumentumkezelo_program_modul


FONTOS: a dokumentumkezelő és a számlázó program összevont rendszerek, azaz közös ügyféltörzzsel dolgoznak, a számlákhoz is csatolhatóak egyéb dokumentumok (teljesítés igazolás, megrendelés például).

Kelt: 2013-09-04

Megosztás:


Termékek


Szolgáltatások


Kapcsolat


Megrendelés



§ Jogi nyilatkozat (ÁSZF) | Google+ Schmidt Attila
ProgramTECH Kft. | H9700 Szombathely, Százhold utca 20. | +36 94 900-025