Kérjen ingyenes szoftverbemutatót és kapjon választ kérdéseire azonnal.



  

Távsegítség

Bemutató kérése

Elérhetőség

+36 94 900 025 | H-P 08:00-17:00 | E-maile-mail | Képernyő megosztása, távsegítséghez program letöltése.Távsegítség

Vonalkód és dokumentum kezelés

Ügyfeleinket folyamatosan tájékoztatjuk a számítógépes számlázással kapcsolatos eseményekről, illetve a ProgramTECH Számlázó Program és Házipénztár programmal kapcsolatos fejlesztésekről.

Kedves Ügyfelünk!

A ProgramTECH MOST 1.6.8-as verziója 4 új funkcióval bővült. A klasszikus ProgramTECH Számlázóval rendelkezők számára az áttérést még mindig támogajuk.


Számlázó program modul


Vonalkód kezelés


Az Ön vállalkozásában forgalmazott termékek rendelkeznek vonalkóddal? Mostantól az ügyviteli rendszer is készen áll kezelésére. A vonalkód használatának bekapcsolása a Fájl / Beállítások / Tételkezelés fülön lehetséges. Ezután a Tételtörzsben a termékek mellé megadható a vonalkód is. Új bizonylat (árajánlat, szállítólevél, díjbekérő vagy számla) készítésekor a vonalkód segítségével a tételek pillanatok alatt és pontosan kiválaszthatóak. A vonalkódok olvasásához a kereskedelemben kapható legtöbb USB portra csatlakoztatható vonalkódolvasó alkalmas.


Import


Nagy mennyiségű adat egyszerű behozatalát teszi lehetővé a Törzsadatok összes menüelemébe. Jellemző használat:

  • az egyéb számlázó rendszerből, táblázatos nyilvántartásból történő ProgramTECH MOST-ra való áttérés során a készlet és ügyfél adatok importálása gépelés helyett egy mozdulattal
  • ugyanezen helyzetben a számla adatok áthozhatók kimutatás készítéséhez.


Dokumentumkezelő modul


Iktatott dokumentumok módosítása


Egy dokumentumkezelő rendszerben alapszabály, hogy tollal írunk, azaz nem lehet radírozni, hanem pirossal áthúzni, azaz tévessé tenni. Ez az alapszabály felülírható a ProgramTECH MOST Dokumentumkezelő Program Modul most bevezetett rugalmas használati módjával: az iktatás módosítása választásával nincs szükség átiktatásra tévesen rögzített irat iktatási adatai módosíthatók. A funkció a Fájl / Beállítások / Dokumentumkezelés fülön érhető el. Az üzleti ellenőrzési eljárás megbízható marad, mert iktatást nem lehet törölni, a módosítás pedig naplózásra kerül.


Email küldés az érintetteknek iktatáskor


Az információáramlást nagy mértékben felgyorsítja az, ha iktatáskor a címzettek azonnal automatikus email üzenetet kapnak. Az email szövege tartalmaz minden adatot a dokumentummal kapcsolatban, azaz kitől érkezett, mi az ügyintézés határideje, és így tovább. Maguk a dokumentumok is csatolva vannak az emailhez. Természetesen a Törzsadatok / Felhasználók menüpontban a felhasználók email címét ehhez be kell állítani.

Kelt: 2013-04-25


Az oldal sütiket használ, az oldal böngészésével Ön elfogadja ezt.RendbenRészletek

Termékek


Szolgáltatások


Kapcsolat


Megrendelés