Ügyfeleinket folyamatosan tájékoztatjuk a számítógépes számlázással kapcsolatos eseményekről, illetve a ProgramTECH Számlázó Program és Házipénztár programmal kapcsolatos fejlesztésekről.
Tisztelt Ügyfelünk,
a számla eredeti példány és számla másolati példányának kezelésével kapcsolatos 24/1995.(XI.22.) PM rendelet szerint a számítógéppel kiállított papír alapú számlák példányainak megkülönböztetése nem kötelező.
A számla eredeti és számla másod példányok kezelésével kapcsolatos rendelet itt érhető el:
jogszabalykereso.mhk.hu
A fentiek következtében lehetőség nyílik a sikertelenül kinyomtatott vagy elveszett számlák újra nyomtatására anélkül, hogy azon a MÁSOLAT megjelölésnek szerepelni kell. Ugyanígy lehetőség nyílik a számlák ügyfél példányának PDF változatát emailben elküldeni, hogy azt az ügyfél saját nyomtatóján nyomtathassa ki és tegye be könyvelésébe.
A ProgramTECH Számlázó Program és Házipénztár Program 7.7.4-es kiadása minden tekintetben támogatja a rendeletben biztosított lehetőségeket:
-Az eredeti és másod példányok megkülönböztetését a Fájl / Beállítások / Egyebek fülön kapcsolható be illetve ki.
-Számlák és más bizonylatok újranyomtatása továbbra is a Bizonylat műveletek menüpontban lehetséges a Nyomtat/Néz linkre kattintva a táblázat bal alsó sarkában. Számla esetében, ha a számla példányok nincsenek megkülönböztetve, akkor ezentúl nem a SZÁMLA MÁSOLAT szerepel majd a fejlécben, hanem csak SZÁMLA.
Az új számlázó program a Fájl / Új verzió ellenőrzése és frissítés menüből vagy weboldalunkról tölthető le. A frissítés érvényes licensz szerződéssel rendelkező ügyfeleink részére ingyenes.